迷你.黑洞

Happiness Real only when shared.

周年又慶祝 : Dolos


到左10月又會準備周年慶祝飯,今年搵左間新既日法式海鮮餐廳Dolos
餐廳分檯座及bar檯兩邊。店名Dolos指既係海堤邊既錨形混凝土弱波石,所以檯頭都放左唔少弱波石既模型。
晚餐只有一個menu唔使煩,係主菜要二選一同埋加唔加乳鴿而已。
餐前兩小吃很香口,萵筍配海苔及魷魚絲配burrata cream的搭檔都可帶起食慾。
Madai的主角是日本甜蝦,鮮味在白味噌及蕃茄慕絲加持下更立體。
Monkfish Liver鮟鱇魚肝慕絲伴以蕃茄粉紅椒粉入口軟滑無渣,用上地膚子即唐鰤子地上魚籽醬也極味濃,幸好靜岡蕃茄鮮甜多汁又可平衡魚肝油膩及地上魚籽的濃味
Clam蜆湯入口順滑,湯中的帶子mousse令湯品鮮味更上一層樓
Scallop在亞枝竹及南瓜日式高湯襯托下,鮮甜味更突出。

Three Yellow Chicken係本地三黃雞,此雞種已在不少高級餐廳menu中出現。
三日熟成過的雞肉嫩滑是預期之內,圍繞它的松葉蟹肉汁卻是有夠犯規,蟹肉落得夠多夠重手,令醬汁也變了主角。

另加既Piegon乳鴿一隻兩人分,半隻乳鴿份量剛好,太大都食唔曬。
乳鴿已用熟成方法處理,半隻乳鴿再分兩個做法去亨調,鴿身用烤而鴿腿用油封。
七到八成熟既鴿身肉嫩有微烤香。
不過加上不輸鴿身嫩滑的油封鴿腿更精彩。

主菜二選一,兩個人就各一吧。
Amadai甘鯛也稱日本馬頭魚,炸好帶上芹香外層的魚肉乾身而香脆,不過帶非一般濃蝦香既醬汁又搶了風頭。
Grilled Eel用上本地鰻魚肉,熟成處理過後魚皮有焦香,魚肉味濃郁但也有點鹹,跟上上層的蕃茄片一同入口就平衡了鹹味。

Earl Grey Madeleine瑪德蓮糕點鬆軟帶伯爵茶香氣。
甜品上來Golden Berries Sobert,味道酸甜的燈籠果十分醒胃也解舒緩油膩感,完成甜品後同時已在期待下年的周年慶祝。

地址:G/F, 60 Staunton St, Central
Tel : 3488 5770

0 意見:

張貼留言