迷你.黑洞

Happiness Real only when shared.

為一刀而來 : 甘棠燒鵝

 

食友從外國歸來,又係時候聚下,今次訂到幾位食友聽左好耐但未曾一嚐既甘棠燒鵝,就一齊試下燒味及鵝類菜式。
酸薑皮蛋先打開胃口,皮蛋睇到流心,食落同睇到一樣係好貨色。
餐前小碟既中必點既甘一刀叉燒上檯,叉燒色澤吸引。
入口先是焦香,再來是豐富油潤口感,最後肉香慢慢在口中迴蕩,如果話係為左甘一刀到來都唔誇張。
小碟再上鴛鴦紮蹄,紮蹄口感實在,不過更喜歡碟中既美味腐皮。
韭黃鵝紅每件份量不少,鵝紅味道剛好不會因浸在湯中而過鹹,入口軟滑鮮甜。
邪惡既燒珍肝不是人人都岩食,今晚這個帶焦香又軟熟,自己都忍唔住食多幾舊。
份量澎湃既一品鵝煲送上,煲中材料豐富包括鵝件、鵝翼、鵝腸、鵝肝等等,難得是各種不同部位都煮得剛好不過熟又入味。
主菜之一既甘棠琵琶鵝先是原隻上檯,大家影完相再切件上檯。
琵琶鵝燒得靚之外,入口皮薄香脆,咬落油香滿瀉外,肉身又是帶焦香而肉味又不只一個層次,比起燒鵝這個更值得一試。

湯品點了西洋菜陳腎牛鰍魚豬踭湯,成座山既湯渣好似bouillabaisse咁誇張。
再睇下湯既色水就知有幾濃。
飲落既鮮甜度係幾碗湯濃縮埋一碗既感覺囉。

飲完湯重有主菜既蝦子柚皮鵝掌。
鵝掌睇落雖好似略淡色,但食落都夠濃味,入口離骨又夠槳口,另柚皮處理得好好,落刀一刻已知十分軟滑,食落無渣無根又夠味,比起鵝掌自己更欣賞柚皮的出品。
四大發明點左陳皮炒河,河粉有鑊氣也乾身。
甜品係陳皮蓮子紅豆沙,紅豆沙煲到起沙係基本。
蓮子夠化加上香氣撲鼻既陳皮香,甜品也是水準之上。

食完大家都飽到上心口而滿意既一餐,而呢舊甘一刀會係大家食完又想再黎既源動力。

地址:加路連山道88號南華體育會1樓
Tel : 3580 2938

0 意見:

張貼留言