迷你.黑洞

Happiness Real only when shared.

[澳洲.塔斯曼尼亞] 澳洲新婚之旅(Day 10)

本來朝早打算去返尋日無去果間Still Water度食早餐,不過起身果陣唔算好肚餓,所以最終我地都無去到,直接去左今日第一個景點既Ashgrove Cheese Farm。其實之前已經去過cheese farm,本來無打算黎呢個,寫低當係optional,但前一晚晌網上又見到有人話芝士迷必到,又話果度d的芝士可以任人試食,所以都係決定去一轉,結果真係無黎錯。


 
中間個八角形檯放左八款芝士任食,鬆弛食左好多,轉左兩次圈,佢應該好高興。食完重可以睇到人地個芝士製造工場,睇下有幾咁大陣仗。
 
另外我地仲叫左一個ham, cheese and relish既Toast Sandwiches,真係超好食,半溶既芝士配火腿,再加少少酸甜既蕃茄醬,個多士又烘得夠脆,只係Aus $4.5,又係必食。同埋我地叫左一杯大既熱朱古力,不過比較淡,純粹唔想飲咖啡只好揀呢個,最後我地都食到好飽咁離開。
第二站我地去左41 Degree Salmon and Ginseng Farm,可以試食三文魚同埋三文魚醬,仲有人參seasoning同蜜糖,果度其實好細,三文魚除左煙三文魚外,就係本身帶少鹹味既有骨同無骨三文魚,全部都係已熟可以即食既,另外仲有好幾款三文魚食物,好似三文治同漢堡咁。可能因為一開始期望幾大,所以有少少失望,可以三文魚選擇唔算多,最後我地買左一條Aus$11既原條三文魚打算夜晚煎黎食。
最後一站就去到The Honey Farm,基本上如果係去搖籃山既話,去Salmon Farm同The Honey Farm係一定會經過,好順路既。
入面有demo俾人睇到佢地點樣養住d蜜蜂,同埋d蜜蜂採完蜜點樣番去同係個蜂巢既情況,所有野都有玻璃隔住既,唔怕蜜蜂既人可以行埋d近睇。
Honey farm裡面有好多蜜糖可以試食,有唔同口味,仲有自家製既鳥結糖,同埋一d帶鹹味既蜜糖,味道好特別。
果度仲有自家製既蜜糖雪糕,有十幾隻口味,$3.5一球, $4.5兩球,其實都唔貴,不過我地最後無試到,反而買左一pack三樽既蜂膠,近Aus$100,不過應該可以食一年,而且係呢個Honey farm自家製,出面無得賣。
去搖籃山之前要上山落山再經過小鎮Mole Creek,見果度有個超市仔,有少量野可以買,我地就買左d椰菜花呀、腸仔呀、蘑菇呀今晚煮晚餐。
離遠見到搖籃山Cradle Mountain,就知就到今晚個park。 
呢個Discovery Holiday Parks - Cradle Mountain應該係咁多個之中最大,好在我訂果陣時要求左要近廁所,廁所就係晌我地個泊位對面,而呢度既泊位都俾好高既草叢分隔開,私隱度幾高。
個度除左d小動物如Pademelon之外,其他人係唔會捐過d草叢睇下你係乜水。
Camper kitchen都好近亦好大,但係無任何煮食用具可以借用,所以你一定要自備,佢果度得雪櫃、多士爐、煮食爐、BBQ爐、微皮爐同埋熱水壼。而裡面有非常之多蜜蜂,困左晌屋裡面又趕唔走,係咁嗡嗡到我頭都暈。我地拿拿臨煮左d菜呀腸呀同條三文魚,早d食完早d出去行下順便睇日落。
去睇日落途中見到應該係塔斯曼尼亞既小動物Wombat,個身圓碌碌,個樣其實都幾得意。
呢度係山區所以睇日落無遮無掩,好在個天黑得唔係好快,唔係睇完要摸黑番camp site都幾驚,番到去就快黑晒,順手影埋個月光先。
廁所係廚房既另一邊,亦都係好大,沖涼果度好似寫住只可以沖五分鐘,同樣都係有個綠色掣要按,但係唔知道係咪真係計時,而我地就跟人地去左一個unisex/disabled既廁所,其實只係得一大格,不過天氣實在太凍,所以我地塞埋晌呢個廁所度沖,而呢度個熱水就無限時既,唔知係咪因為咁所以呢個廁所一路都有人排隊,要知道係得番幾度既地方沖涼,如果沖沖下冇水係幾咁大件事。 
最後沖完涼出泥有驚喜事情發生,事關有隻塔斯曼尼亞小魔怪搵食,搵到我地個site位度,佢其實好善良,又冇攻擊性,但原來佢帶埋老婆仔女一齊泥搵食,最攪野係我地只留意到佢既時候,老婆仔女就係另一邊跳上車搵食,我就冇咩野呀,但有人俾佢嚇到依嘩鬼叫。

Ashgrove Farm Cheese
6173 Bass Hwy, Elizabeth Town TAS 7304 AUS
www.ashgrovecheese.com.au/


41 Degrees South Salmon and ginsen Farm
323 Montana Rd, Red Hills TAS 7304 AUS
www.41southtasmania.com/


The Honey Farm
39 Sorell St, Chudleigh TAS 7304 AUS
http://www.thehoneyfarm.com.au/

Discovery Holiday Parks - Cradle Mountain
Cradle Mountain Road, Cradle Mountain TAS 7310 AUS
http://cradle-mountain.tas.big4.com.au/
  

更多最新的飲食資訊在我的Facebook page,請給我一個’LIKE'吧!   

0 意見:

張貼留言