迷你.黑洞

Happiness Real only when shared.

[澳洲.塔斯曼尼亞] 澳洲新婚之旅(Day 11)


今日既行程係要行Cradle Mountain,所以我地決定晌park度食個豐富既早餐先出發,煮左兩個公仔麵,煮左尋日剩返既腸同食埋芝士蛋糕,咁早食呢d野結果當然好飽,但最好都係帶定少少野食去Cradle Mountain,以防萬一。 
遊園卷晌vistor center果度買,成人day pass $16.5,架車可以泊晌個停車場度,然後坐佢地既shuttle入園。
對於我地呢種到處一遊既懶惰鬼黎講,我地當然揀一條最唔辛苦既路黎行,睇過書同埋center既介紹之後,我地決定行Dove Lake Circuit,應該係最多人行既一條路,介紹都講係老少咸宜既步行徑,路程大約兩個鐘。 

坐shuttle坐到最尾果個站,果度有個registration既地方,純粹係俾人寫低d資料,萬一夜晚收左之後見你仲未出返黎,佢都可以聯絡返你。
圍住個湖行,行到邊都係山明水秀既風景畫。今日天氣好,所以一路行一路影d相既效果都唔錯,唔同既角度影出黎都幾靚,同埋始終都係响山區,都幾大風,所以見到d雲既變化都幾快。
 
對於行慣好多路既我地黎講,本來以為呢度老少咸宜既circuit應該唔係好甘,但行落就覺得都幾累,而且上山落山,明明係圍繞個湖既路線,但係佢又會兜路,我地幾乎無休息咁行,結果都要行左近兩個鐘頭先行完,行到一半真係有一種洗濕左個頭既感覺,擺明就係一條不歸路。
行到差唔多最尾,終於見到cradle mountain既正面。如果你時間充足,帶d飲品食物慢慢行,又坐下又抖下其實都唔錯既,只係我地有少少趕時間,所以比較辛苦。
前後我地差唔多行左兩個半鐘先離開Cradle mountain,立即就要趕去Ross,車程又要行兩個半鐘有多,而且又係山路,所以趕都無用,最後要五點幾先去到Ross。
 
點解要趕去Ross? 就係為左呢間Ross Bakery同魔女宅急便既踪跡,間餅店就係Ross市內既既林蔭大道之中,但去到果間Ross bakery已經閘左門。
好在鬆弛不甘心的等一陣,終於有一位應該係店主既男人出黎開門,我地問下可唔可以買takeaway,佢好好人咁俾我地入黎慢慢揀餅,又俾我地四圍影相,仲要邀請我地去影果個舊式焗爐,真係好感激佢呀。
呢間麵包店其實係宮崎駿果套魔女宅急便,裡面果間麵包店既藍本,入面有果隻貓既公仔同畫冊,仲有d日文字添。
我地買左提子餅同一個咖喱帶子批,男人仲送多一個蔬菜批俾我呢。塔斯曼尼亞既帶子雖然肉身比較細,但十分鮮甜,另外d批皮做得十分薄同脆。
Ross呢個小鎮雖然細,但十分漂亮,大街都俾樹林包圍,係大街行過令人心擴神怡,而兩邊既主要建築物都有好統一既英式有風格。
離開Ross就開車番去第一日到Tasmania落腳既最大城市Hobert,住番係第一晚到埗Tasmania住既Barilla park。今晚突然心血來潮想打邊爐,結果真係坐言起行,去左超市買左d蕃茄、粟米、菜、牛肉、羊肉同埋蝦返去campsite打邊爐,簡簡單單用個亨氏罐頭加d蕃茄粟米整左個湯底,準備得最辛苦係d肉類,因為買返黎係一大塊,要切薄片,而我地既刀又唔夠鋒利,所以切得好辛苦,最後順利打到邊爐,不過返到香港都係要再打一次正宗先得啦。

今晚係最後一晚晌Tasmania,呢個地方的確係幾舒服既,風景都靚,又多海鮮食,不過我地一致認為依家留五日剛剛好,最多都只係留多一日去埋北面既Devenport同Burnie,再留多幾日好似太多,始終我地都唔係特別鍾意行山既人,而訓車既夜晚真係一個非常好既體驗,因為老左應該冇咁既魄力,所以都值得試下

Cradle Mountain

Ross Village Bakery
 15 Church Street, Ross Tasmania 7209 Aus

Barilla Holiday Park
75 Richmond Road Cambridge Tasmania
http://www.barilla.com.au/

更多最新的飲食資訊在我的Facebook page,請給我一個’LIKE'吧!  

0 意見:

張貼留言