迷你.黑洞

Happiness Real only when shared.

[澳洲.悉尼.塔斯曼尼亞] 澳洲新婚之旅(Day 7)


今日一早起身,要先將行李拎左去Central Station寄存,寄存部晌一樓既platform1,果度有個baggages check in既地方,一件item (20kg以內)收$4.5,如果最後都係搭火車去機場,放係果度都好既,如果又要特登行去返Hyde park其實都幾大件事,一陣趕唔切飛機,唔通游水去Tasmania咩。
早餐時間再去多一次Sydney Fish Market,今次encore左生蠔同叫左一隻龍蝦凍食。龍蝦係最細隻果個品種,出產自西澳,一隻$30,都唔算貴,如果有時間可以買新鮮既叫人即刻煮,但係新鮮既當然就唔係呢個價錢。覺得龍蝦都係炒或者刺身好食d,煮熟左再凍食好似無乜味,肉質較實,無咁彈牙,而佢只係配幾件檸檬又無cocktail sauce,好在咁岩我地有一包茄汁醬,所以食落去無咁寡,結論係試過就算。
因為趕時間,所以我地搭左一次light rail,其實如果一開始晌Central Station寄完行李就搭,買來回票去Fish Market再番Central Station都只係Aus$6,依家我地單程由Fish Market返去Central都要A$4.5,當然如果時間充裕可以慢慢行既,睇下風景都好,不過條路其實已經行左好多次,由Central行去Fish Market要4、5個字,應該一早搭車就算。可能因為第一日蠢蠢咁搭左一次A$5既monorail就嚇親,所以咩都決定行路先算。



悉尼有唔少餐廳逢星期五都有做lunch,其他時間就只係開夜晚,咁岩晌網上面搵到一間餐廳,就係晌尋日間Mohr Fish隔離既法國餐廳The Devonshire,今年好似拎左一頂帽。(澳洲唔係用米芝蓮的,佢有自己既帽當係星,三頂帽係最勁)
逢星期五既set lunch可以早一個星期晌網上面睇到餐牌,頭盤、主菜、甜品都已經set好晒,無得揀唔使煩。餐廳環境幾舒服,一間細細既法式小餐廳,有個天窗透入陽光,感覺唔會太拘謹。
麵包新鮮熱辣,外脆內軟,配有牛油和另一款不知名的甜甜醬,味道不錯。
前菜既Slow cook hen eggs,brandade veloute & parsley mousseline,隻蛋本身都富蛋香,配埋圍住佢四周果個醬汁,蛋味重突出。
主菜既Pan roasted sea mullet,beef short rib & buckwheat risotto味道都好,sea mullet有油香兼魚皮煎得脆,short rib切碎混入risotto一齊炒,有驚喜兼食到牛肉味混入risotto中。
甜品既chocolate sobert都香而滑但略甜,不過外國人一向都食得甜,可以話係預左。整體環境食味氣氛加服務都做得到位,而且Aus$35一個人唔算貴,有時間值得一食。

晌Central搭火車去機場只係十五分鐘,我地班機14:15分,我地13:23先晌Central上火車去機場,因為自助drop bag應該起機前30分鐘就close,咁我地都岩岩趕得切,當然最好預45鈖鐘就穩陣,至少唔駛趕唔駛跑,唔駛p晒k咁上機。
Hobart機場超細,一出機場對面已經有一大堆租車公司,一定唔會搵唔到。我地租果間係AutoRent Hertz,本來想租Campervan,一來係棍波,雖然鬆弛第一次係香港揸車都係棍波,但都係簡單d好,二來一架Campervan一日租金要過Aus$100,兩個人分既話就太貴,起碼4個人以上好似抵d,最後租左呢架`Camper Wagon。
依家呢架係細CamperWagon係由七人車改裝,加晒所有野都唔使$60一日。車尾箱拉出黎有個地方可以煮野食,車上有雪櫃(要插點煙頭個電),有爐有gas,有餐具、煮食用具,連野餐用既檯櫈都有,真係去邊度威都有櫈坐。
車裡面已改裝,只可以車頭坐兩人,後面就有一張檯同一張梳化既物體,開車時唔可以坐人,而梳化下面其實係一張彈弓摺床,攞出泥可以訓到兩個人,因為開張床基本上就擺晒成個空間,行李果0的要塞晌床下面,如果個行李太大可能塞唔落,或者放晌前座。頭先所講話一日$唔使60包埋保險、GPS同埋床單被舖等等,因為佢只係得張床而乜都無,如果唔加錢要被舖既話,夜晚可能訓得唔舒服,另外我地去果陣重凍緊,夜晚可能只係得幾度,訓晌架車度就會更凍,而加錢要埋床單被舖就會有埋睡袋同埋大量沖涼毛布,所以都抵既。

小型Camper Wagon始終都無大架Campervan果d咁舒服,而且無廁所,所以去洗手間都麻煩,呢樣都要好好考慮下。我地第一日book左離Hobart機場好近既一間Caravan Park,叫做Brarilla Holiday Park。一開始我地book左powered site,因為我地以為架車都要插電,點知原來架車無電可插既,唔需要powered site,但有電同無電既site價錢其實分別唔大,可能只係幾蚊。
雖然我地架車唔需要插電,不過我地d相機手機等等都要夕叉電,好彩我地又有帶拖版,所以晌車窗留少少空位,拖版插頭插電,然後拉拖版經車窗入車裡面繼續叉電。如果唔係可能就要拎埋d野去廚房度呆坐等叉電。

Park果度既沖涼係有限制,每次只可以沖7分鐘,記得除晒所有衫,真係準備要開水先禁個start掣,然後佢每分鐘就要"嘟"一聲,最後一百秒就好似隔二十秒就嘟一野,我估計如果倒數完,應該只係無熱水而唔係無水,不過果度夜晚真係勁凍,無熱水係會死人,所以如果對沖涼有要求既又要好好考慮一下,不過我印象之中呢度有d包埋廁所既屋仔可以租,裡面既應該就唔冇限時。以上講既野sorry係冇相睇既,因為沖涼唔會帶相機之餘,正常人都唔會拍自己沖涼相囉,傻的嗎?

辦好入住手續之後,果個reception既太太好好人咁俾左張大閘咭我地,本身應該係要俾deposit先可以拎既,但係佢無收到,只係話用完俾返佢就可以。
我地開車去左Hobart市區食晚餐,晌Victoria Deck果度有好幾間海鮮店,我地之前係網上面睇過其中一間叫做Mures既餐廳好似好抵食,有分upper deck同lower deck,upper deck係餐廳所以會貴d,而lower deck就好似快餐店咁,要自己招呼自己,搵左位之後就去order野食,而且有免費水可以飲。俾完錢會有舊長型紅黑色盒仔,佢一震就知可以去攞野食。
Smoked fish chowder同我想象中唔同,因為我以為係白湯,但原來係一個好杰既紅湯,蕃茄味超濃,就好似飲緊一個杰左既蘿宋湯咁,味道其實都唔錯既。
我地要左一個Today special,Tasmania grilled salmon,一個Fisherman basket同埋一個Smoked fish chowder。三文魚好有魚味,同埋都唔算鞋,幾好食架。
Fisherman basket有炸魚、吞拿魚、魷魚圈、帶子同薯條,其實我覺得分開叫可能仲好,可以只係食你想食既野,因為個底果度太多薯條,根本食唔晒。

離個park車程十分鐘就有個商場叫Eastlands Shopping Center,响回程途中路上,食完飯就去行下,果度有Coles同Woolworths,另外仲有間Kmart,鬆弛話北美都有呢間野,裡面買既野超平,結果俾佢買到一對$2既鞋同$5既褲,打算係Tasmania頹著。
Coles同Woolworths都係大超市,散步一流。行行下忍唔住手,晌Coles買左包一公斤既藍青口,因為夜左又就收工,做特價只係賣Aus $0.99,真係超抵。
番到site沖左涼就食宵夜,藍青口只係簡單加左鹽、胡椒和油放入滾水烚,入口已經非常新鮮,始終買到靚貨,唔係好使技巧,已經可以好味到飛天。
一公斤兩個人食都唔講得笑,但好食既野兩下就清晒,d殼多到呢waa hahahahaaaa~

Sydney Central Station

The Devonshire

AutoRent Hertz

Barilla Holiday Park
75 Richmond Road Cambridge TAS
Mures
Victoria Dock/Davey St, Hobart TAS
Eastlands Shopping Center
Bligh St, Rosny Park TAS

更多最新的飲食資訊在我的Facebook page,請給我一個’LIKE'吧! 

2 意見:

係一個唔錯經驗~我估老KAY唔會陪我顛~~

 

張貼留言