迷你.黑洞

Happiness Real only when shared.

唔係玩玩下:荔園茶餐廳 Lai Yuen Restaurant


荔園已經係icon,也是一代香港人的集體回憶 ,而家懷舊當時興,所以今日收工就來尖咀既荔園茶餐廳坐坐。
門口係代表荔園標誌的老虎仔在迎客,室內有旋轉木馬吊在天花營造下氣氛。
地鐵站出口雖近但最近天氣熱到hihi,所以坐底都係想叫飲野先。鮮菠蘿冰最懷舊既唔係味道,係要自己出力拎住半個菠蘿搾汁,其實以前飲菠蘿汁斷估都唔使咁辛苦先有得飲既,不過呢個gimmick都ok,話晒有新鮮菠蘿汁飲下,重可以DIY加多少少菠蘿肉都得。
食友飲完鮮菠蘿冰追加既黑牛,見佢飲得都幾快(其實佢好多野都好快...),應該唔會差得去邊卦。

美國珍寶炸脾配豉油皇銀芽炒麵或薯角,以前應該未有薯角所以要了炒麵,但炒麵都係冇食,因為炸脾真係非常巨型,珍寶兩個字跟本唔足以形容佢有幾大隻,所以就算係大家share都要留肚食炸脾,而炸過既脾肉唔會乾爭爭,且入口都幾juicy同夠味,所以再大隻都俾大家ko左。
恐龍屋隻DINO在現在當然覺得佢個樣攪笑多個恐怖,不過DINO噴火咖喱系列好彩唔係恐怖出品,可以跟慢煮牛肋肉或香草煎雞扒,今次要左牛肉,咖喱唔係用咖喱粉開出既貨色,而咖喱夠濃所以牛肋條都入味,不過衰都要講句自己食到半條淋同半條比較硬既牛肋條,另外覺得薯仔最好食,入味得黎薯味好濃,心諗呢隻薯仔拎去做薯條或焗薯可能重正。
童年時外婆釀糯米烤雞原來有大廚既故事背景,不過今日冇八到個故仔,只係專心食野。可能係隻雞處理得好既關係,雞肉焗完都幾嫩滑,而糯米係雞肚內吸晒雞既原汁原味之餘,糯米入口又唔會撻成一塊,呢個雖然唔知當年係荔園有冇推出但都食得過。
焦糖溫泉蛋西多士,流心蛋永遠都吸引,不過小心唔好成隻蛋未食就飛左落街,唔好以為我講笑,當晚臨走就見有客人幾乎出事,差d未食就表演溫泉蛋西多走蛋。
可能有人會話食物其次而回憶無價,不過我會話只想食老本既話,係香港呢個咁現實既地方應該好快GG,似乎店家都明白所以出品都唔係玩玩下。

荔園茶餐廳 Lai Yuen Restaurant
地址:尖沙咀加連威老道12-16號加連威大廈地下12號舖
電話:3598 3088

更多最新的飲食資訊在我的Facebook page,請給我一個like

0 意見:

張貼留言