迷你.黑洞

Happiness Real only when shared.

自動獻身 : 好姐永安粿條


一些舊式食品在港買少見少,一來手工多,二來可能賣不到好價錢,三來是原材料愈來愈貴或差,結論就是吃力不討好,粿條應該是其中之一。
上網見到粿條兩個字兩眼發光,見到係新店更加有興趣,轉頭就星期六過黎試試。
粿條一定會叫,叫多碗米粉再加扁食同鴨血試試。
先試一份酸辣湯扁食酸辣湯不似街外常見個種放一堆菇絲粉絲既出品,只係湯汁調成酸辣。
扁食係雲吞仔係閩南名稱,一口一粒沾上酸辣湯汁幾開胃。
另加既小食香辣鴨血,口感好又夠麻辣味。
鮮骨湯粿條跟招牌活肉先上。
粿條切得闊而薄身,食落入口軟滑,心想用黎配上星期食既雞油花雕蒸蟹的話,效果可能比該店家用既陳村粉更好。
招牌活肉最初一睇以為係蝴碟腩,原來係豬面肉。活肉富肉香入口又爽滑,吸引力不比粿條差。
另一碗係胡椒豬肚粉腸雞腳湯米粉,湯汁香濃帶胡椒香氣。
粉都唔係一夾即散之流又掛到湯。
粉腸同豬肚洗得乾淨,冇內臟腥臭又煮得夠淋,呢碗都係有水準出品。
不只粿條出品有料到,其他出品及小食都對版,以後應該定時定候自動獻身。

好姐永安粿條
地址:大角咀埃華街105號地下C1號舖
Tel : 5943 7029

0 意見:

張貼留言