迷你.黑洞

Happiness Real only when shared.

放鬆心情 : Four X Four


都有一段時間沒有走入大圍,今日起身時間比較早,就入去一轉試下早前mark低既cafe。
餐牌選擇唔算多但都有點特色,應該係有花過心思唔想交行貨既結果。

自動獻身 : 好姐永安粿條


一些舊式食品在港買少見少,一來手工多,二來可能賣不到好價錢,三來是原材料愈來愈貴或差,結論就是吃力不討好,粿條應該是其中之一。
上網見到粿條兩個字兩眼發光,見到係新店更加有興趣,轉頭就星期六過黎試試。

上水居鳴居旺角 : 鳳鳴居

 

一開始覺得鳳鳴居呢個店名十分熟悉,後來先想起多年前周圍搵米線試既日子,已在上水食過一次,而家想食既話唔使再去上水居鳴居水上

再做一晚大班 : 大班樓


以往一年總有一兩次,拉隊跟食友到大班樓食番餐,不過呢幾年就冇再安排,一來訂位難,二來呢兩三年既晚市因疫情關係,訂完又改令人卻步,直到今年有食友來港兼主動邀約,又得靚仔食友幫忙,終於可再做一晚大班。
新舖第一次來,感覺跟舊舖係完全兩種感覺。舊舖係中式氣氛,新舖感覺像fine dining。

壽司郎居酒屋 : 杉玉 Sugidama


壽司郎應該好多人都幫襯過,價格親民又係日本直營店既吸引力毋庸置疑,前一排收到風壽司郎母公司開左居酒屋,今晚就約食友一齊試下。
餐牌都唔少選擇,壽司都一堆不過唔係主要目標,要食壽司既話直接去壽司郎就得。最後點左小小壽司、一堆小食炸物同甜品試下。