迷你.黑洞

Happiness Real only when shared.

生活愉快 : 愛文生

 

同食友攪既麻甩局已食左幾場,今日呢局不知不覺已經係食友離港前既最後麻甩局。
話曬幾條佬食大排檔,點都要啤啤佢先似樣。

難以理解 : 老趙越南餐廳

 

去左小食店食左兩三樣野,大食食友當然唔夠喉,繼續留係渡船角食多一餐越南菜。
點解揀呢度?老趙係香港算越南菜老店,好多年前覺得愈食愈差想放棄,兩三年前食左一次覺得又好左少少,所以今日先會食呢餐。

2022韓國自由行自駕遊第五日 (仁川)


今日三點機就回港,所以冇太多行程,一早起身試下酒店既免費早餐。
唔算多野食但都飽肚既,天氣凍食左早餐,飲啖熱湯先出門感覺暖好多。

2022韓國自由行自駕遊第四日 (全羅北道群山市醬油海鮮 李聖堂 月尾島任食貝類餐廳 仁川Hyundai Premium Outlet)


第四日會用比較多時間上路,所以一早就離開由光州市直接去群山市食醬油蟹同海鮮。

群山係韓國全羅北道沿海城市,自然有唔少海鮮供應,中午就係為左醬油蟹同醬油海鮮而來。
呢間醬油海鮮店째보식당同傳統既都幾唔同風格,遠望以為係coffe shop舖面。