迷你.黑洞

Happiness Real only when shared.

2022韓國自由行自駕遊第五日 (仁川)


今日三點機就回港,所以冇太多行程,一早起身試下酒店既免費早餐。
唔算多野食但都飽肚既,天氣凍食左早餐,飲啖熱湯先出門感覺暖好多。
Check-out後去左仁川步行街睇下得意野shopping下。
11點前就準備食午餐,好多餐廳未開門,反而24小時既燒肉就有幾間,所以都係要燒一燒,就去左呢間이차돌 Leechadol
呢間燒肉都係隨心選,牛豬各一碟就咁唔使諗。
前菜同醬料先上。
兩款肉睇樣都可以。
燒豬腩肉片好難整到難食,牛肉唔係1++之類不過都想試下,食落都肉味都,好過尋晚個間先。
加多個美味又多料既大醬湯即刻飽曬。

食完飯就番酒店拎車,直接去仁川機場。
還車都順利,跟足指示到指定既short-term parking lot停車。
打俾租車公司就會有人落黎驗車。
Check-in過程順利,行李寄完艙可以輕鬆周圍行下。
臨上機前買番過聖誕版既冬甩上機醫下肚。
呢次旅程都算大致順利,揸車方面慶幸冇麻煩冇意外,而當地人揸車都禮讓,只係出入公路收費站要留心,唔好入錯線俾唔到錢。另外入油順利又有當地人幫忙,車用GPS都幾準,手機再download個韓國本地map去幫手定位就問題不大。食野方面大都有水準甚至有驚喜,下次再到韓國應該會發掘其他未去過既城市行下食下見識下。

이차돌 Leechadol燒肉店(仁川)
인천 부평구 시장로 24 1층
1st floor, 24 Sijang-ro, Bupyeong-gu, Incheon
032-505-9222


0 意見:

張貼留言