迷你.黑洞

Happiness Real only when shared.

長做長有 : 牧羊少年與他的浮萍 Lemna of the alchemist

 

多年前在太子一帶番工,見到白楊街近大埔道冒出一間帶文藝氣息既小店cafe牧羊少年,除左氣氛外食物出品也有質素,今日就去新分店試試

到了今時今日牧羊少年已擴展到尖沙咀第9間分店。

2022韓國自由行自駕遊第三日 全州 光州 (魷魚黃荳芽湯飯 溫談 英美鴨肉湯 良洞炸雞)

 

第三日會留係全州食早餐同午餐,下午直落光食晚餐同留宿一晚。
一早起身見到藍天白雲,順手影下呢間韓屋同外面環境留念。

雙酸水煮魚 : 良順興

 

良順興個店名之前已有印象,應該係周圍搵酸菜魚既時候走入腦海,呢排見食友出post食得咁開心,今晚就訂好位食一次先

一坐低諗都唔諗就叫左雙酸水煮魚先。

2022韓國自由行自駕遊第二日 清州 大田 全州 (金剛雪濃湯 蜂蜜糖餅 餃子店고추만두국집 聖心堂 誠津麵家)

 

第二日由清州去大田市再落全羅北道既全州韓屋村留宿。
一早起身入街市,要先到市中心附近泊車,清州其實都係城市,市中心一樣車多人多。
今朝要搵既係已有55年歷史既金剛雪濃湯

繼續麻甩局 : 日升美食店


食友帶頭既麻甩局繼續,今日都係小炒局,不過地點改去政府街市。

 離遠見到店家拎住個雀籠過黎,原來隻炸子雞係放入雀籠先上檯。