迷你.黑洞

Happiness Real only when shared.

2022韓國自由行自駕遊 第一日 仁川 清州 (清州棗樹家 清州五花肉一條街)


等了又等終於有得飛,今次目的地係韓國,雖然由仁川落機,不過今次會直接南下。
落機拎車就直接去忠清北道既清州,第二日由清州去大田市再落全羅北道既全州韓屋村留宿,第三日由全州去全羅南道既光州,第四日上番全羅北道海邊既群山市食海鮮,同日再上仁川留一晚再回港,由北向南再上番黎都唔會入首爾。
租車方面兩個月前一早預訂左Lotte,店方早幾日都有email confirm班機同時間。
除左架車好新之外過程順利快靚正,驗完車就開車去仁川買飯卷食再上路。

慢活relex : Kaffee Jen

放假既日子入大西北行大運,做完正經野就睇下星期日既下午有咩選擇,咁岩就睇到上次食船河既工廈區呢間評語唔錯既cafe。
當日下午都幾曬,門口個位又曬都正,店員都貼心地盡量安排客人企入室內等檯。
等左半個鐘終於有檯,座位不多但佈置跟空間感不錯。

間唔中刺激下 : 品記鮮粉人家私房菜館

 

品記都食左好多年,由當年崇潔街細舖食到變庇利街大舖,而家再上埋樓變巨舖。
呢度一直主打川菜類,雞煲烤魚加邊爐一直都係主力,而家大間左就再多左豬骨煲同大熱既酸菜魚。

麻甩飯局第二輪 : 中央飯店


麻甩飯局黎到下一round,今次搵左老店之一既中央飯店
舊式酒樓格局,岩曬一班朋友坐底慢慢吹水食飯飲下酒。

令人回憶 : 本延鍋物 Panyin Shabu


都有一段時間冇食shabu shabu,一來香港唔算好普及,二來我地唔算好鍾意,不過咁岩早幾日第到呢間,就搵左周末中午到來。
日式食品配日式簡約風格。

順風順水 : 金碧酒家

 

又有食友準備離開,今次佢想食舊式粵菜,結果大家一行7人就選左金碧酒家來送別
湯品既杏汁白肺湯先上,一睇色水都知夠火喉。

慶祝十周年第二場 : Fiata Pizza


十年既慶祝繼續,今晚唔係fine dine因為想試pizza。

呢間Fiata Pizza有不少好評,摘日不如撞日就順便去慶祝。

抹茶小聚 : Matchali

今日食完午餐重有少少胃口,就留係港島搵甜品店。

上到月街終於見到小店門口。

小店格局適合三兩知己小聚

感覺平和 : 人人和平小飯店



今日係一班麻甩飯聚,小第遲左到所以一坐低已經要開turbo食野。
呢度環境簡單乾淨,牆上面有手寫推介菜式。

十年如一日 : 1111 ONES Restaurant and Lounge


十年一轉眼就過去,十年前人生進入另一階段,十年過去世界已變化不少但仍在一起,真係要食番餐慶祝慶祝。

一入門口感覺有點熟悉,好似入左峽谷既感覺。

睇落似幾年前去過既羚羊峽谷Antelope Canyon,再問一下店家,原來設計都真係想帶出Antelope Canyon既感覺。

跌watt示範 : 昌發泰國粉麵屋


昌發其實幾年前食過兩三次,記得當年感覺唔錯,船麵湯底好夠味,今晚就趁睇戲前再回味下。
飲品既芒果沙冰幾大杯,但飲落太甜又芒果味比較弱。
豬肉船河送上,再睇個湯係夠深色既,但一飲就只有怪怪既鹹味兼冇咩鮮味。

相差不遠 : 小島料理 KOJIMA


上次食完馬拉野經過門口,見到有人排隊拎籌號,八卦睇下menu先知小島料理係食牛丼。
今日諗起呢度又時間夠早,就十二點前過黎拎籌試下。
餐牌圖文並茂,睇得出係有心機既設計。

飽到一個點 : 薑媽 Grandma by W.O.M.

    

今日留係九龍消費,去左九龍灣工廈區搵食。去到餐廳樓下,想起對面就係當年令人驚喜既談風.再說,真係有點唏噓。
薑媽位處一樓,行上去就見到。
入到去完全感覺唔到自己位處舊式工廈之中。

真正灌湯餃 : 碧儷苑 · 精點粵菜


身邊有位食友係飲茶L,鍾意周圍飲茶,今次就約左去呢度飲個中午茶市。
遲左到達,食友已點左第一輪點心。

衝勁同毅力 : 三一餃子


三一餃子最初係白田開店時,已經走去幫襯過一兩次,估唔到佢地咁有衝勁,衝出白田後開完中環店再番兜番黎MK開店。

今日襯有時間又有人腳,食完點心再到來食多餐。

碗碟餐牌等都幾有心思。

食得夠甜可一試 : 陳茶館芋圓甜品專門店 Taro & Tea

 

周末晚食完飯冇野做,見到紅墈個邊有新開甜品店,就當食飽散下步行過去睇下。
去到門口都見到入面唔少人,睇完餐牌都有野想試就搵位坐低。
餐牌唔算多選擇,但圖文並茂都幾易睇得明。

歡迎寵物 : 哈欠 haahim

 

今日本來想食素,到埗先知冇得食,唔想走太遠又見到呢度門面吸引,又有位唔使等就試下呢間。
室內佈置令人想hea下坐一個下午。

更有感覺 : 越翠苑

 

平日放工有事要入荃灣一轉,完事後要搵地方醫肚,天氣轉熱胃口都麻麻,就搵有湯粉之類既越式出品解決一餐。
越翠苑兩年前食過一次,雖已唔記得食左咩但印象中出品幾好。

小店慶生 : La Bonne Attitude

 

今年另一半既生日晚飯,本來諗住食西餐以外既野,因為中午已食左西餐,但係IG見到有人推介,地點又唔算太遠就到小店慶生。
小店位置有少少隔涉,不過都唔算太難搵。
Amuse Bouche餐前小食係紫菜卷鰹魚汁。