迷你.黑洞

Happiness Real only when shared.

慢活relex : Kaffee Jen

放假既日子入大西北行大運,做完正經野就睇下星期日既下午有咩選擇,咁岩就睇到上次食船河既工廈區呢間評語唔錯既cafe。
當日下午都幾曬,門口個位又曬都正,店員都貼心地盡量安排客人企入室內等檯。
等左半個鐘終於有檯,座位不多但佈置跟空間感不錯。
等檯中已想好點甚麼先選蘋果批,再加今日Daily homemade pie既牛肉批,飲品叫杯Dirty及一壺Earl grey happiness
店家另有display告知今日有咩出品。
Dirty既熱啡同凍奶口味分明又融合得不錯。
Earl grey happiness既伯爵茶香幾誘人,飲到尾仍可聞到茶香。
牛肉批跟上沙律一同上碟
沙律爽脆冇苦澀,牛肉批外皮做得鬆脆,內裡既牛肉份量不少又有肉汁。
甜品蘋果批既外皮一樣鬆脆,每啖蘋果蓉都帶不少蘋果肉。
放假日子客人較都係預料之內,如有機會平日下午到來,慢活地坐下享受一杯咖啡的話,感覺應該很relex
 
Kaffee Jen
地址:屯門建發里4號建發里4號大廈地下3號舖
Tel : 6013 3100

0 意見:

張貼留言