迷你.黑洞

Happiness Real only when shared.

2022韓國自由行自駕遊 第一日 仁川 清州 (清州棗樹家 清州五花肉一條街)


等了又等終於有得飛,今次目的地係韓國,雖然由仁川落機,不過今次會直接南下。
落機拎車就直接去忠清北道既清州,第二日由清州去大田市再落全羅北道既全州韓屋村留宿,第三日由全州去全羅南道既光州,第四日上番全羅北道海邊既群山市食海鮮,同日再上仁川留一晚再回港,由北向南再上番黎都唔會入首爾。
租車方面兩個月前一早預訂左Lotte,店方早幾日都有email confirm班機同時間。
除左架車好新之外過程順利快靚正,驗完車就開車去仁川買飯卷食再上路。

慢活relex : Kaffee Jen

放假既日子入大西北行大運,做完正經野就睇下星期日既下午有咩選擇,咁岩就睇到上次食船河既工廈區呢間評語唔錯既cafe。
當日下午都幾曬,門口個位又曬都正,店員都貼心地盡量安排客人企入室內等檯。
等左半個鐘終於有檯,座位不多但佈置跟空間感不錯。

間唔中刺激下 : 品記鮮粉人家私房菜館

 

品記都食左好多年,由當年崇潔街細舖食到變庇利街大舖,而家再上埋樓變巨舖。
呢度一直主打川菜類,雞煲烤魚加邊爐一直都係主力,而家大間左就再多左豬骨煲同大熱既酸菜魚。

麻甩飯局第二輪 : 中央飯店


麻甩飯局黎到下一round,今次搵左老店之一既中央飯店
舊式酒樓格局,岩曬一班朋友坐底慢慢吹水食飯飲下酒。

令人回憶 : 本延鍋物 Panyin Shabu


都有一段時間冇食shabu shabu,一來香港唔算好普及,二來我地唔算好鍾意,不過咁岩早幾日第到呢間,就搵左周末中午到來。
日式食品配日式簡約風格。