迷你.黑洞

Happiness Real only when shared.

順風順水 : 金碧酒家

 

又有食友準備離開,今次佢想食舊式粵菜,結果大家一行7人就選左金碧酒家來送別
湯品既杏汁白肺湯先上,一睇色水都知夠火喉。

慶祝十周年第二場 : Fiata Pizza


十年既慶祝繼續,今晚唔係fine dine因為想試pizza。

呢間Fiata Pizza有不少好評,摘日不如撞日就順便去慶祝。

抹茶小聚 : Matchali

今日食完午餐重有少少胃口,就留係港島搵甜品店。

上到月街終於見到小店門口。

小店格局適合三兩知己小聚

感覺平和 : 人人和平小飯店



今日係一班麻甩飯聚,小第遲左到所以一坐低已經要開turbo食野。
呢度環境簡單乾淨,牆上面有手寫推介菜式。

十年如一日 : 1111 ONES Restaurant and Lounge


十年一轉眼就過去,十年前人生進入另一階段,十年過去世界已變化不少但仍在一起,真係要食番餐慶祝慶祝。

一入門口感覺有點熟悉,好似入左峽谷既感覺。

睇落似幾年前去過既羚羊峽谷Antelope Canyon,再問一下店家,原來設計都真係想帶出Antelope Canyon既感覺。