迷你.黑洞

Happiness Real only when shared.

十年如一日 : 1111 ONES Restaurant and Lounge


十年一轉眼就過去,十年前人生進入另一階段,十年過去世界已變化不少但仍在一起,真係要食番餐慶祝慶祝。

一入門口感覺有點熟悉,好似入左峽谷既感覺。

睇落似幾年前去過既羚羊峽谷Antelope Canyon,再問一下店家,原來設計都真係想帶出Antelope Canyon既感覺。

前菜不再係麵包,而係改用蔥油餅都係驚喜,蔥油餅香軟跟牛油好夾也沒違和感。

Starters選好Asparagus Pana Cotta, Iberico Ham, Salted Egg Yolk同Beef Tartarki, Leek韭蔥, Garlic。主菜就選Fish及Meat。

前菜先上Asparagus Pana Cotta, Iberico Ham再灑上Salted Egg Yolk。

蘆筍奶凍十分軟滑帶蘆筍微香。奶凍味道雖偏淡,遇上微鹹既巴馬火腿及灑在奶凍上既鹹蛋黃碎,兩者一淡一鹹配合剛好

Beef Tartarki, Leek, Garlic。牛肉片入口富肉香也完全無渣無筋,也因牛肉本身實在出色,韭蔥及蒜香也只好安份的做配角。

主菜選上Market Fish, Scallop, Pickled Cabbage, Jalapeno 墨西哥辣椒

已煎香既半熟帶子充滿海鮮既鮮味,而今日既Market Fish選上桂花魚,兩層鮮甜魚肉夾雜兩層墨魚肉令口感更彈牙

另一主菜係Stuffed Quail, American Ginseng, Yam Bean。

加入美國人參既醬汁,令醬汁真的帶不弱的甘香。

當釀滿肉碎既半邊鵪鶉沾上醬汁,人參甘香跟肉香走在一起,感覺很特別也是第一次品嚐,不過可能不會每個人都接受得了這濃重甘香口味


甜品得兩款就叫齊,CHUANBEI LOQUANT用上Apple, Chuanbei Loquat Ice-cream川貝枇杷雪糕及Elderflower接骨木。

店家用上川貝枇杷不是點到即止,而係每一口都係非常濃郁又突出既川貝枇杷口味

TOFU用上Soy Milk, Lotus Seed, Dried Salted Plum及Osmanthus桂花,相比起CHUANBEI LOQUANT既川貝口味,呢個甜品就係想像之內既香滑加上桂花香氣兼備既出品。

時間過得好快,十年如一日轉眼就過去,就係咁已可以慶祝結伴十年既日子,期待下一個十年既來臨


地址:中環安蘭街18號11樓
Tel : 2910 1128

0 意見:

張貼留言