迷你.黑洞

Happiness Real only when shared.

衝勁同毅力 : 三一餃子


三一餃子最初係白田開店時,已經走去幫襯過一兩次,估唔到佢地咁有衝勁,衝出白田後開完中環店再番兜番黎MK開店。

今日襯有時間又有人腳,食完點心再到來食多餐。

碗碟餐牌等都幾有心思。

食得夠甜可一試 : 陳茶館芋圓甜品專門店 Taro & Tea

 

周末晚食完飯冇野做,見到紅墈個邊有新開甜品店,就當食飽散下步行過去睇下。
去到門口都見到入面唔少人,睇完餐牌都有野想試就搵位坐低。
餐牌唔算多選擇,但圖文並茂都幾易睇得明。

歡迎寵物 : 哈欠 haahim

 

今日本來想食素,到埗先知冇得食,唔想走太遠又見到呢度門面吸引,又有位唔使等就試下呢間。
室內佈置令人想hea下坐一個下午。

更有感覺 : 越翠苑

 

平日放工有事要入荃灣一轉,完事後要搵地方醫肚,天氣轉熱胃口都麻麻,就搵有湯粉之類既越式出品解決一餐。
越翠苑兩年前食過一次,雖已唔記得食左咩但印象中出品幾好。

小店慶生 : La Bonne Attitude

 

今年另一半既生日晚飯,本來諗住食西餐以外既野,因為中午已食左西餐,但係IG見到有人推介,地點又唔算太遠就到小店慶生。
小店位置有少少隔涉,不過都唔算太難搵。
Amuse Bouche餐前小食係紫菜卷鰹魚汁。