迷你.黑洞

Happiness Real only when shared.

有細節既casual dining : Cornerstone


去唔到旅行既日子,年假用唔著就揀平日既星期五下午放半日,出去食個lunch再周圍行下。
今日既午餐又係港島區又係揀中環,呢度走casual all day dining路線,大廚Shane Osborn來自Arcane,餐廳都有米芝蓮2020年Bib Gourmand推,他本身也是Netflix美食節目The Final Table <煮到最後>既決賽參賽者,可謂來頭不少。
今日有Express 3 course推介,睇落都ok唔使諗,頭盤同主菜都係二揀一重好就揀曬兩款。
Confit Duck Salad既鴨肉放上蔬菜。

中東風情畫 : Lonely Paisley


Lonely Paisley其實都bookmark左一段日子,上次食素已見到店內既中東風裝修同餐牌,呢日終於的起心肝過黎試下。
入門口一邊吧檯另一邊係要除鞋既高檯。
餐牌既選擇都唔少。

重溫味道 : 羅勒印度餐廳

 

多年前在糖廠街商場,食過一餐唔錯既印度菜,雖然印象模糊但大概記得餐廳名字。
前排行過七姊妹道見到呢間,覺得當年應該係食左同名餐廳既另一分店,就坐低希望重溫一下當年既味道。
叫定飲品解辣Lassi一定走唔甩,芒果印度乳酪Mango Lassi幾足料但偏甜一點。

蛋包飯威力 : 日常小館

 

今日過港島東工作,本來想去東大街但怕人多又要等位,兜轉下去左港島最東既小西灣,試下日式炸豬蛋包飯既威力。
見到小店星期三休息,當日係星期四,心想如果尋日黎就白行一趟。用餐地方唔大,一眼睇曬大約16個位。
餐牌只有兩三版,但以小店黎講都唔算少選擇,不過一早已諗好要食乜就係蛋包飯跟吉列豬扒配日式咖喱汁。

乳豬以外 : 喜萬年酒樓 Asiania Restaurant


喜萬年係細細個就聽過既一間酒樓,到大個自己出街玩,住係港島既人坐車經過灣仔,都應該對佢舊舖個大招牌有印象。
時移世易香港酒樓式微,而家搬細左都重叫做可以做落去,就係一個打牌既日子約埋戰友飲完茶先開戰。
點心叫左正路既蝦餃、燒賣、山竹牛肉球同春風得意腸等,大家都覺得唔好叫咁多先因為訂左半隻乳豬。

冇奇蹟有實力 : 奇蹟拉麵 MIRAKURU RAMEN


又係時候入大西北,今次一早入去順利完事,十二點未到就過紅橋個邊搵野食。之前都有留意到呢間拉麵,見到食友又寫左兼俾好評,唔使諗今日就試呢間。
麵店細細間只有室內8個位,等左一轉就有得坐低。
呢個星期重未有特別口味拉麵,就叫左原味濃拉麵同清湯醬油拉麵。