迷你.黑洞

Happiness Real only when shared.

麻甩點心聚 : 陳師傅點心專門店


麻甩佬飯聚通常都係個一兩味,唔係小菜大排檔就打邊爐,今次玩新意晚飯時份飲夜茶。
呢度裝修都正路舒服,一邊牆重有個大壽桃裝飾。
叫左茶先睇點心紙,除左點心之外都係蒸飯之類,第一轉先叫金牌蝦餃、山竹牛肉球、醬皇蒸鳳爪、懷舊糯米雞、陳皮牛肉腸板燒煎釀茄子、咖喱土魷及炸蜆介鯪魚球

同區新舖 : 楚撚記大排檔


土瓜灣楚撚記大排檔都食左幾年,疫情前已經見到會細舖搬大舖,等下等下呢個月中終於等到開門,就搵晚平日夜晚試下新舖水準。
餐牌同以前好似差唔多。
呢個月重多左個每日特價新菜式既餐牌。

金所4.0 : 鳥久

 

Meter Chan陳生既Kintaro Lab呢排又有新攪作,前排試完佢既omakaze,今次係深水埗同區新開既燒鳥店鳥久。
店家開到11點今晚經過附近,諗住過黎睇下menu同門面,見到未收工又唔使等位,就坐低叫幾串小試牛刀。
檯面只有七味粉,希望用唔著。
自助落單過程順利。

日式園景 : Kachimushi


今日入開新界,去錦田睇下呢間已bookmark既日式園景cafe。
一早到左又有位就坐低。
另一邊箱就係日式庭園景既座位。

日式風情食餃子 : 甜記餃子 Tin Kee Dumplings Restaurant


放假既日子雖然咩都唔使諗,但點都要諗下食咩野去邊度。
呢排想買d新既夏天衫,就由太子行去深水埗,睇下大南街同附近有咩選擇。
咁岩經過砵蘭街就見到熟悉既店名,加上日式靚裝修,唔好諗就坐低食左先算。

煎餃同湯餃都可以雙併,就試夠四款出品,西洋菜豬肉併南瓜忌廉雞肉湯餃 另加韮菜豬肉同京蔥羊肉煎餃各四隻。

辣菜脯同飲品已準備好,只等主角出場。