迷你.黑洞

Happiness Real only when shared.

回不到現實 : Tuned Coffee & Roastery

 

睇完改編自村上春樹既奧斯卡最佳國際電影Drive My Car,先意識到冇食早餐趕入埸,完場後肚仔空空既感覺。三個小時雖看似漫長,但睇一個吸引既故事感覺只是一瞬間。
完場回過神來已一點半,就留在油尖旺附近食午餐。未到門口已見人龍,幸好剛過午餐高峰時間,未幾人龍已消散順利入座。

食品點了香蔥蒜蓉忌廉芝士包及油浸茄蕃茄醬肉丸扁意粉。
芝士包先到,企係度既蔥條及灑上包面既蔥粒固然吸睛,芝士包既軟熟熱燙加上cream cheese既美味,呢個芝士包出品有外表有內函,真係人見人愛車見車載。
飲品點了Fruiticano既菠蘿咖啡沙冰,咖啡既苦澀同菠蘿既香甜有不錯既化學作用,苦中帶甜十分討好。
至於蕃茄醬肉丸意粉其實還好,肉丸有瑞典傢私牌子既影子,只係相片不翼而飛唯有下次再影。
睇完Drive My Car意識被drive away回不到現實,是美食將自己從故事叫回來。


Tuned Coffee & Roastery
地址:太子洗衣街163-163A號鴻德大廈地下B號舖
Tel : 2381 3688

0 意見:

張貼留言