迷你.黑洞

Happiness Real only when shared.

日子重臨 : 逸東軒

呢掛有舖點心癮,上個月尾睇到呢度四月頭重開兼有promo,二話不說就book左假期中午黎食番餐開心下。

上次黎都唔係近期既事,格局冇變,檯同檯之間有足夠空間,除左安全外傾計都可以保持私穩。

水滾茶靚,飲住茶等點心上檯。

點心未到前菜先上,爽口四季豆先用黎打底。

重開頭幾日送既叉燒每人兩塊,咬落都幾鬆化。

筍尖蝦餃大細剛好,熱辣辣又足料,一人兩隻冇難度。

海鮮芋角外皮香脆,內裡既芋蓉十分軟滑。

可能掛住食所以冇幫陳皮牛肉球影騙照,好彩重有張大圍相頂住。牛肉球食落感覺冇咩落粉,再食真d就有陳皮香氣滲出。

叫左未試過既香煎墨魚籽粢飯試下,香口野做得夠熱夠脆已贏一半,粢飯食落黏口有米香贏埋另一半。

今日除左平時食開個類,另外點多一個鮑魚京蔥和牛酥食下回味下。

重開前呢度既出品已俾唔少人推介,重開後冇走樣,睇怕好快又變成一檯難求既日子重臨。

地址:逸東軒佐敦彌敦道 380 號 Eaton HK B2 樓
Tel : 2710 1093

唔使諗下場 : 升哥點心

 

今日有事又去大西北,五點幾先叫做得閒坐低醫肚,人已在元朗都唔使諗去第二區搵食,因為呢區實在太多選擇,隨手睇下地圖搵下附近有咩食就睇到呢間點心。

一個人食力有限兼想食完走多一間半間食下其他野,所以一開始只點三個點心,交點心紙前一刻見到春卷都係推介,心諗春卷都唔會太大份就要埋,點知就埋下飽到上心口既伏線。

蝦餃先到,岩岩出爐熱氣攻心,隻隻蝦餃都份量唔細,餃皮唔算好薄但都唔係厚,入面好足料蝦肉味道對版而餡料都塞到好爆。

山竹牛肉送上三大球,睇落都足料,食落牛肉口感及味道都可以。

蟲草花棉花雞又係足料,蟲草花較少但雞件擺到滿,下面既棉花即魚肚都唔少又吸左雞汁,比雞件更吸引。

最後既西紅柿春卷先勁,一條開二即係六條,但其實個半條已經係出面既一條份量,即係等於叫左兩碟,重要入面塞滿菜同蝦槳,未食完都知道唔使諗下一場

呢度既點心味道唔錯,而且真係足料,入開元朗可能會番兜試下燉湯。臨走聽到個似係熟客話糯米雞食落有d削,店家都認係,又話今朝都有客咁講所以會留意,店家從善如流既態度應該可以令到唔少客人變成熟客

升哥點心
地址:元朗鳳琴街19號鴻運中心地下52-59號舖
Tel : 2833 6999

忙裡偷閒 : Cruising Coffee

 

  今日早少少收左工又人在大西北,忙裡偷閒搵左呢間幾新既咖啡店坐下飲杯啡。
店名大大隻字鑲左係天花板。
牆邊有排吊燈營造氣氛。
舖面唔係直接對街而係對內園,感覺比較對街既位置更寧靜。
室內空間雖不大但都舒服,只係滿坐時有d位置會背貼背。
簡單點杯flat white,奶同啡比例ok不過唔算好岩口味,有機會再過黎會試下其他出品。

Cruising Coffee
地址:元朗元朗安寧路38號世宙商場地下4號舖
Tel : 5599 6675