迷你.黑洞

Happiness Real only when shared.

繼續麻甩局 : 日升美食店


食友帶頭既麻甩局繼續,今日都係小炒局,不過地點改去政府街市。

 離遠見到店家拎住個雀籠過黎,原來隻炸子雞係放入雀籠先上檯。

炸子雞都算做得皮脆肉嫩,就算冇雀籠點綴都可以試下。

酒煮雞什腸雖係重口味野,但鍾意雞什既人一定覺得好吸引。

雞什用黃酒煮過,入口冇內臟腥臭,又有不錯黃酒香黃酒香加埋內臟油香又係絕配

臟菜式除左雞什,原來重叫左椒鹽珍肝。椒鹽香炸同黃酒煮係完全唔同feel,不過用黎送酒都幾岩。

油浸筍殼魚份量唔細,已炸好既魚身已開邊,魚肉炸得金黃食落都香脆,又係一味送酒佳品。

另一送酒小菜既小炒皇,用料十足食得幾過癮。


大家決定今晚唔去第二場溝貨,就追加乾炒牛河、介蘭通菜及椒鹽魷魚。

食過椒鹽珍肝後再叫一味鹽出品,無他只因珍肝好食,而呢個鹽魷魚都係好野,炸漿夠薄,魷魚食落唔會太乾仍彈牙

乾炒牛河做得幾好,上檯夠熱之餘,河粉幼滑上色又平均。

食食下先發覺成晚都冇菜食,追加既話點都要個菜類既通菜牛肉平衡一下。

食下食下又完成一間係食友張list上面既食店,下次如果人夠多又係旺角可以再添食


日升美食店
地址:旺角花園街123A號市政大樓3樓5號店
Tel : 2380 8665

0 意見:

張貼留言