迷你.黑洞

Happiness Real only when shared.

冇奇蹟有實力 : 奇蹟拉麵 MIRAKURU RAMEN


又係時候入大西北,今次一早入去順利完事,十二點未到就過紅橋個邊搵野食。之前都有留意到呢間拉麵,見到食友又寫左兼俾好評,唔使諗今日就試呢間。
麵店細細間只有室內8個位,等左一轉就有得坐低。
呢個星期重未有特別口味拉麵,就叫左原味濃拉麵同清湯醬油拉麵。
原味濃拉麵上檯,即刻聞到油脂香同見到一層油脂係湯面十分誘人。
麵條食落都掛湯,口感偏硬但唔會太過份,叉燒肉味不錯又軟熟,加上筍絲鮮甜,呢碗麵已值得專程由市區入黎食。
另一碗既清湯醬油拉麵送上。
麵條叉燒同頭先一樣水準。
呢碗一睇就知係清湯底,因為個湯真係清澈見底,但飲落帶好濃既鰹魚鮮味同醬油香氣,覺得呢個湯底做得比原味更有特色。
另加既紫菜一般,半熟蛋正常,蛋味都夠不過唔算流心。
店家既出品唔雖要奇蹟因為有實力,食完令人想試埋其他出品,遲d出埋限定拉麵更加有理由番轉頭食多一次

奇蹟拉麵 MIRAKURU RAMEN
地址:屯門新墟青桃徑3號安麗大廈地下15-16號舖

0 意見:

張貼留言