迷你.黑洞

Happiness Real only when shared.

出品見心思 : 唐述


食友既飲茶group都有好耐冇攪局,既然放寬左社交人數到8人,就搵個大家都得閒既星期六來個茶聚。

餐廳位處商埸3樓,前身既法國菜印象中都可以,只是疫情下就算好餐廳都未必留得住。

經過幽暗而富格調既長廊後才到餐廳。

走過走廊盡頭便見到酒吧、用餐大堂及維港海景。
餐具似乎都係精選過既配搭。

手工雲吞跟上紅油有點似紅油抄手,但呢個係飽滿版既辣度只是點到即止卻可刺激胃口。

頭盤送上精緻既五福臨門。

點心既玫瑰燒鵝酥係手工菜,外皮摺層做得工整外,切開可見用料十足及摺皮做得夠薄,咬落口感自然更香脆。
瑪瑙蝦餃同海參餃都飽滿,食落都係用料同鮮味十足。

櫻花蝦汁炆澳州龍蝦既龍蝦肉已經夠鮮甜,加上櫻花蝦汁既加持其實都幾犯規。
桂花烏龍煙薰脆皮雞又係一絕,上檯一刻煙薰香氣撲面而來,雞皮脆薄而雞肉亦嫩滑。

即場加入陳皮後,每一口紅豆沙都隱隱滲出陳皮香氣。

月光寶盒十分精緻,加上入面既話梅慕絲亦軟滑香甜,呢個寶盒真係唔食甜品既都要點一個黎打咭。

最後既百利甜酒蛋撻除左香酥外,也帶不弱既百利酒香甜。
除左野食外,餐廳由佈局到餐桌用品都見心思

唐述
地址:港景街1號國際金融中心3樓3101-3107號舖
Tel : 6809 2299

0 意見:

張貼留言