迷你.黑洞

Happiness Real only when shared.

鮮甜香滑集一身 : Bar Bleu


今年生日係平日番工日子,不過既然冇得去旅行,d假都用唔著咪生日放自己半日假,半日時間出去呢間Bar Bleu食下行下當慶祝。

上半日番工所以中午已經可以食好西,約左另一半係中環食個午餐,餐廳雖然叫bar但唔係只有snack,有個正正經經既餐牌重有唔少選擇。

坐低唔使諗等食,另一半已打諗好兼預訂左,食住麵包等好戲。

Starter既signature Oyster唔係走creamy路線而蠔肉爽脆。

Shrimp Croquette即炸蝦可樂餅,外層酥脆入面軟滑。

食落蝦肉不見影但蝦味幾濃,因為蝦肉已同幼滑薯蓉打成一片。

不在lunch menu上既店家名物Japanese Snow Crab with Souffle Omelette and Herring Caviar日本鱈場蟹梳芙厘奄列配鯡魚籽先上檯,因一早同店家聯絡井安排好所以有得中午一嚐。

奄列脹卜卜蛋面帶微燶,一上檯就散發著蛋香,蛋身食落非常滑溜又有不少蛋汁,配上鮮甜鱈場蟹肉已經冇得輸,加埋魚籽既鹹香將蟹肉既鮮甜襯托出來,如果要一人獨吞一份都冇問題。

另一名物Carabineros XL risotto即XL size既西班牙紅蝦配意大利飯。
西班牙紅蝦一如想象中既蝦味係非一般濃郁,而意大利飯口感剛好亦吸收左紅蝦及其他口味既海鮮鮮味,所以雖然好飽但都將所有飯粒食清光一粒不剩。

食完兩碟份量十足既主菜,今次甜品又可以慳番。Bar Bleu既兩個主菜都出色,特別係鱈場蟹梳芙厘奄列可以話係鮮甜香滑一身,令人有衝動寫完文就想再食一次。

地址:中環士丹頓街9號地舖
Tel : 5980 6107rr

0 意見:

張貼留言