迷你.黑洞

Happiness Real only when shared.

大隱隱於巷 : Roji

 

時近年尾蘭桂芳又再開始熱鬧在人堆中行入蘭桂芳的一條暗巷內搵到目的地

今晚都係唔飲酒 ,叫兩個non alcohol cocktail飲落都幾refreshing既Yuzu同Strawberry Drink黎解下渴。

頭盤先上Scallop帶子唔算好特別但加上萵筍絲除左多左口感底部個柚子汁就幫左大忙突出左帶子既鮮味。

Hamachi Ponzu切得厚而食落都幾肥美醬汁就做成啫喱粒放係魚肉上睇落唔日式但食落就好日式feel。

Chicken Skin既炸雞皮做得夠薄夠香口配埋佢個惹味醬汁一開始食就會不知不覺唔會停手。

Hokkaido Giant Clams除左殼大之外蜆肉都真係好大食落juciy有海水味食完有衝動想叫多一碟。

King Crab Legs上面加左一堆綠色既惹味toppings成條蟹腳肉抽起放入口滿足感爆燈。

估唔到呢度既Udon口感唔錯入口煙韌加埋紫蘇葉同明太子既加持又係冇得輸既組合。

食到呢一刻已開始飽但個Sando Beef and Pork Sandwich放底一刻係吸引 豬同牛既混合肉係有肉香有肉汁當拎起咬左第一啖就會自然食到尾先停。

Dessert 既Skillet Pancake以白朱古力做膽加上焙茶雪糕食落唔算太甜加埋焙茶味幾濃既雪糕本來諗住食唔曬既甜品都係完全KO。

Roji大隱隱於巷店內氣氛唔錯食物都對板唔想係出面同人迫可以入巷發掘一下

Roji
地址:中環德己立街20A號地舖
Tel : 98840704 (WhatsApp)

0 意見:

張貼留言