迷你.黑洞

Happiness Real only when shared.

[澳洲.塔斯曼尼亞.墨爾本] 澳洲新婚之旅 (Day 12)


今朝一早又去到Hobart市區果度食早餐,除左Mures之外,仲有一間睇左要去食既就係Fish Frenzy,印象中d人講話唔係好貴。我地叫左一個Fish Frenzy,包兩塊魚,三個魷魚圈同埋三粒帶子加大量薯條,$17,正常價錢,不過呢度所有醬都要額外收費,一小盒$0.5Aus,最後我地都買左兩盒,如果唔係食落會好乾。炸魚同我地晌悉尼食果間差好遠,呢間好乾,炸魚又唔滑唔好食,魷魚圈同埋帶子就正常,總之點樣都係要配醬先好食少少,呢d錢唔慳得。
本來我地係打算去Bruny Island食生蠔,但係我地睇錯google map,以為有橋可以開到島上面,但原來係要搭船,一架車來回要$30,大概一個鐘頭一班,船程20分鐘,但由於我地食完野已經將近12點,由Hobart市區開落去碼頭要45分鐘,所以最快都要搭1:45分果架船,應該趕唔切5點晌機場還車,所以最終放棄。改變行程第一步,首先都係晌Hobart市區行下,因為上個星期六行完個market就走左,都未真正咁行過個city。市中心都算有少少野行既,又有少量特色建築物,應該都可以消磨到個幾鐘。

今朝一因為去唔到Bruny Island食蠔,所以我地只好轉左近Hobart果間Brailla Bay食生蠔,果度聽聞好多旅行團去,晌樓上餐廳食即開生蠔一打$21,dressed既就$22,有好多唔同口味俾你揀。
最後我地揀左一款咩Barilla Bay's special既口味,其實係酸汁配上煙肉碎,味道有少少搶,味道無問題,只係好似食返正常生蠔好d。
樓下有平既已開殼生蠔,一打有埋檸檬同醬既要$16,可以晌室內食,如果想外賣,盒裝既開殼生蠔只係$11.9,但係裡面無檸檬又無醬既。因為晌個盒裡面開唔到黎睇,所以唔知係點樣。最後我地買左一大盤,大概有三十隻,包檸檬同兩款醬就$39。其實醬要唔要都罷,一款係泰式食蝦餅果度酸辣醬,同生蠔完全格格不入,另一盒係Tobasco,但係好辣,又係搶晒蠔味,果度單買一個檸檬好似都係$0.7,唔介意可能買幾盒$11.9再加一顆檸檬仲好。
食完生蠔我地就去左附近既Richmond,果度係歷史悠久既小鎮,小鎮非常細,可能半個鐘多少少就行完,不過都幾靚既,反正離機場都只係10公里以內既路程,都可以一去。
而晌去Richmond既B31公路上面有一間The Wicked Cheese Company,裡面有brie軟芝士賣,之前去過兩個有賣芝士既地方都係得hard cheese,所以見到有soft cheese好開心,而且仲可以試食。
最後我地買左兩款soft cheese,佢地有好細包既包裝,最平可以去到$2.5一小塊,都值得買黎試下。

準時五點鐘去到機場還車,還車好順利,好快就攪掂,其實佢地驗車都好hea,兜個圈望幾眼就算,而我地租果架車其實係有miles限制,本身應該只可以開900km,之後每公里$0.03,超過150km就當租多一日車咁計,即係大約$38,其實一開始係有unlimited miles可以租,不過我地晌google計過又好似唔過900km,結果我地一共行左1150km,只係還車既時候驗車小姐又無理到,之後都有charge返信用咭。

我地班機本身係2015去Melbourne,但係因為架車要5點還,所以我地早左好多去機場,一開始仲傻更更咁話要晌機場坐三個鐘,其實應該係可以搭早一班機,但我地果一刻記唔起,5點還車,5點5有同樣有班機去Melbourne,如果我地知道再早0的去機場還車既話,或者我地可以搭車一班,咁就唔駛晌機場白白浪費三個鐘。

到左Melbourne機場,一出去就見到skybus,十分鐘一班,好方便,好似去到夜晚十點都有,但係星期日就好似六點幾就無,穩陣都係上網睇一睇時間先。單程$17,來回好似係$28,不過因為我地最尾兩日會租車,所以只係買單程。

今次租果間Miami hotel網上面既評語幾好,我見有人話行去CBD都唔算好遠,因為佢夠平,所以就訂左,但係其實都比我想象之中遠,唔知係咪因為天氣凍又大風,所以覺得都幾遠,好在有架電車可以去到酒店附近,唔想行既搭電車都仲得。本來想訂double room,點知得返twins都照殺。間酒店無樓梯,但係只得兩層高,行都唔算辛苦。房比較細但都算乾淨,房裡面有洗手盆、雪櫃、電視同風扇,廁所沖涼房同廚房都要share,整體設施都唔錯,最岩budget traveler,因為咁平真係唔容易搵。


一早知道落機咁夜,所以上網搵定宵夜地點,好多人都話唐人街有,同埋有一街希臘野,但唐人街咁夜仲開果既都係食中式小菜,做宵夜又太過重口味,仲有另一間又係食pancake既,同第一晚係Brisbane類似,所以我地又無食,怕夜晚食太多澱粉質好濟,最後我地去左一間叫做家家樂既蘭州拉麵店。
十一點幾,客人都唔少,買外賣既人更多。
我地叫左一個辣子雞丁飯同埋酸辣湯麵,都等左三四個字先有,始終呢度既節奏都係無香港咁快,如果要等碗麵都等幾個字,係香港已經發左火。個飯同碗麵超級大,個飯係平常香港size既1.5倍,碗麵幾乎可以用窩黎形容,完全係外國人既份量,所以$9.5真係唔貴,早知咁大淨係叫一個分享就算,依家我地要好努力先食左九成。本來對味道無咩期望,因為當時已經太肚餓,只係想食d野,但實際味道的確比想象中好,所以如果想搵又平又抵食,都可以考慮黎呢度。

Fish Frenzy
http://www.fishfrenzy.com.au/ 

Barilla Bay
http://www.barillabay.com.au/ 

 The Wicked Cheese Company
http://www.wickedcheese.com.au/index.php

Miami Hotel Melbourne
http://www.themiami.com.au/ 


家家樂蘭州拉麵店
地址:175 Russsell Street, Melbourne

https://www.facebook.com/pages/%E5%AE%B6%E5%AE%B6%E6%A8%82%E8%98%AD%E5%B7%9E%E6%8B%89%E9%BA%B5-Melbourne/342864182579926 

更多最新的飲食資訊在我的Facebook page,請給我一個’like'吧

0 意見:

張貼留言