迷你.黑洞

Happiness Real only when shared.

[澳洲.塔斯曼尼亞] 澳洲新婚之旅(Day 9)

今朝一早就去離St Helens二十幾分鐘車程既Pyengana Dairy Company既cheese farm,果度有免費既cheese tasting,有五種cheese可以試食。另外有間叫Holy Cow Cafe有少量熱食,有新鮮牛奶同埋雪糕,但晨早流流,點食雪糕呀一陣食完坐坐下長途車想去爆石點算?


 
牛奶新鮮無添加,不過我覺得好似日本既好味d,因為脂肪味濃d,呢度既味道比較淡,不過一場黎到又無理由唔試下既。另外因為無食到早餐既關係,我地叫左一個牛肉批share,味道都唔錯既。
臨走前我地買左一隻tasty cheddar,大約$7,價錢唔算貴可以買舊試下。

之後我地跟住GPS去Launceston,唔知係咪因為佢揀左一條比較短既路,但係果條係一條非常巔坡既山路,好多沙石,幾驚架車會散,最後真係有隻陶瓷碟中招裂左一開二。之後睇返地圖的確係短左,但係會建議行返A3公路,遠少少但係好行好多。
今次住果間caravan park都幾頹,頹到相都費時影,因為間野連大閘都無,果個camper kitchen係室外既,連煮食用具同餐具都無,得微波爐、爐頭、雪櫃同埋熱水壼,好彩既係呢度沖涼無時間限制。我地雖然book左個unpowered site,但係佢都係俾左個powered site我地,所以平左$5,我地又可以繼續用拖板叉電。
晌網上見到有人提過有間餐廳好食,叫做Still Water,但係我地去到既時候已經兩點九,過左午餐時間,得返蛋糕同咖啡可以點,雖然間野對住個湖風景好靚,但唔會睇睇下就飽麻,所以我地就放棄左再四圍搵。
好多地方其實會休息或落埸,最後入市內搵到一間食burger既,叫做burger got soul。
幅牆上面有老練咁大既menu係上,咁都睇唔清楚既真係要驗眼
裡面既burger款式好多,有超過二十款,價錢大約十零蚊。我地叫左一個share,店員仲好好咁主動同我地cut half,一個份量都唔細,兩個人share都唔會唔飽,或者可以叫多個fries share既。
 
星期日Launceston個城好靜,有九成以上既舖頭都無開門,所以只係四圍兜兜圈,同d英式建築影下相,就打算返去campsite果度休息。
好衰唔衰就响番去攞車既時候,見到附近有間野,行埋去睇下先知賣cheese cake叫The cheesecake shop,見佢咁多款式又可以買四份一咪買件Strawberry cheesecake食下,件cake都幾滑身而芝士都落得幾重手,不過食完都幾滯。
係市區周圍行既時候見到呢間叫Jail House Grill既扒房,記得網上有提及過呢間餐廳,評語唔錯,就決定夜晚番泥會一會佢。
因為我地只係即日訂位,去到要坐得迫一d,其實都唔算迫,但一個二三百磅既鬼佬就可能迫爆
 
牛扒一份200g大概廿幾蚊,唔算貴啦,香港都要咁既價,而且果度只要叫個main course就會包埋頭盤任食,有炒什菜、沙律、凍食既pasta等等。炒什菜係家鄉既味道,有講唔出既香味,可能係呢度既地道煮法,另外又有芝士蘋果合桃沙律,真係唔錯。
牛扒佢講到明係用Tasmania既牛,而且係一大個鐵爐上用木炭烤,炭香都幾吸引,所以都想試下。
叫左個Scottch Fillet同Porterhouse,Fillet較軟熟但Porterhouse肉味濃,另外覺得呢度既medium rare比香港既熟,幾乎無血水,只係中心有少少紅,叫rare可能仲會好食。最後我地一致認為呢間野係食得過既,兩個人先食左$56,不過旅程中最好食既牛扒,始終都係晌Pancake on the Rock果塊beef rib,講講下又想番去食啦。

Pyengana Dairy Company
St Columba Falls Rd, Pyengana TAS 7216澳洲

Stillwater
2 Bridge Rd, Launceston TAS 7250 AUS

Burger Got Soul
243 Charles Street, Launceston TAS 7250 AUS

The cheesecake shop
Wellington St, Launceston South TAS 7250 AUS

Jailhouse Grill
32 Wellington St, Launceston TAS 7250 AUS

更多最新的飲食資訊在我的Facebook page,請給我一個’LIKE'吧!

0 意見:

張貼留言