迷你.黑洞

Happiness Real only when shared.

[澳洲.悉尼] 澳洲新婚之旅(Day 6)


早一晚食飯時,住係Sydney既朋友不斷游說,叫我地唔好去Blue Mountain,佢覺得我地去旅行主要都係為左食野,Blue Mountain唔特別又冇野食,要花四個鐘頭火車來回好似唔太化算,而我地留晌悉尼既日子唔算多,佢話如果時間充裕既先考慮去,不過商量過後,都覺得點都要去下,最多下次有機會再黎悉尼先食多d,而唔再去景點。
早餐我地特登早d起身,去左一間叫Le Monde Cafe既地方度食,係响Central station附近,大約向斜路上行5至10分鐘左右,晌書仔果度介紹話有egg benedict既早餐,所以想去試下。
果度好多人黎買外賣,如果堂食既話搵個位坐低,佢就會俾個menu你。早餐選擇都唔少,不過因為我地趕時間,所以只係要左一個egg benedict加煙三文魚,另外仲點多左個Yoghurt with granola頂住先。


Egg benedict加煙三文魚先到,上面既荷蘭醬落得夠重手,蛋汁流心又富蛋味,十分好呀。另個Yoghurt with granola就普通左d,但granola就好飽肚。
去Blue Mountain最好係搭早上9:09晌Central開出果班,因為岩岩off peak,買return tic一人都係大約Aus$11,大概11:10就可以去到Katoomba,跟住人潮出左火車站之後,d人會堆晒去買explorer bus果個舖仔度,如果你都只係打算遊覽一下,就無必要買呢個pass,因為成三十幾蚊。
晌火車站出口行過對面馬路,再向前行,晌一間酒店既門口就有一架686既巴士,成人一程$2.1,可以去到Echo Point同Scenic World,係最平價遊藍山既方法。網上好多人都話去左Scenic World先去Echo Point,我地就跟住呢個方法,先去左Scenic World,而第一個寫住Scenic world果個站係唔岩既,第二個先係,因為第一個果度要買一程玻璃底既cable先可以坐過去Scenic World。
到左Scenic World先要乖乖排隊買上落山既ticket,ticket有幾種選擇,叫Discovery Options,而其實俾多$7就可以坐cableway來回,但係我地只係買左valley return $21,先搭一程54度斜既railway落山,跟住指示行十分鐘,中途有d舊礦洞同工具睇下,之後再坐返cableway上山,整個旅程就咁完左了。
本來係要跟住網上既人講再坐返巴士去Echo Point,不過最後一刻我地發現Echo Point其實都係睇果個Three Sisters石,而晌Scenic World其實已經睇到,可能只係無咁近,所以最後都直接坐返一程巴士出返火車站就算。
網上有人提到Katoomba前一個站Leura都幾靚,見火車時間都岩,我地就坐火車去果度行下睇下。
呢度既火車大約都係一個鐘頭一班,搭左去Leura,行下又飲下咖啡,差唔多逗留一個鐘剛剛好,又可以搭下一班火車出市區。基本上由Katoomba去Leura果程火車係要俾錢,收$3.4澳幣,不過唔知有冇人查飛,上上落落都可能冇人理。
晌Central火車站又向山上行,大概十幾分鐘會去到一間老字號fish n chips店叫Mohr Fish,外賣會平過堂食好多,叫fish n chips可以唔要chips,轉mash potato或者salad都得,賣$9.5都可接受。
買完之後再向前行多一個街口,對面就有一個Eddiw Ward公園,果個公園仲有野餐檯,唔使講最適合就梗係食fish n chips啦,所以我地將呢個公園改名做Fish n Chips Park! 

炸魚好好食,d魚肉好嫩,炸漿夠薄又夠酥脆,跟魚既tartar醬都好夾味,最好既當然係唔駛食薯條,因為呢幾日已經食唔少,人都薯左唔少,而且食菜感覺健康好多。
之後去左Capitol Square既Passionflower食甜品,朋友話其實呢間野有好多間分店,而我地就去左唐人街附近果間,雪糕外賣唔可以坐檯,睇過menu之後我地坐低,叫左一個芒果口味既gelato加刨冰一齊食,大約$12.5,價錢唔平,而且唔係特別好食,可以唔試。
因為食左太多餐西餐,而聽日晏晝都已經訂好檯又食西餐,所以今晚想食一d的唔同既野,朋友就帶左我地去一間馬拉野叫Mamak,食飯時間好多人排隊,不過流動速度快,所以我地都只係等左二十分鐘就有位。呢間野係澳洲攞左一頂帽,即係類似米芝蓮既一星咁。
呢度主要係食roti,即係馬拉薄餅,有唔同既餡料,本身薄餅已經跟左兩個類似咖喱既汁,所以唔一定要再叫咖喱既main course。我地點左一個紅洋蔥roti,味道唔錯,不過香港都可以食到咁既水準既薄餅。
另外重有咖喱魚,馬拉咖喱香料味唔重,帶少少酸味,可能有少少似亞參咖喱,唔算話非常驚喜,但都幾重口味,特別係裡面吸左咖喱汁既茄子、蕃茄同秋葵都幾辣。至於舊魚就冇食,亦唔知係咩魚品種,鬆弛話魚皮勁腥,所以我都唔敔食,可能配雞、蔬菜會好少少。炒通菜很香口,不過偏鹹,好似泰式炒會好味d。
因為怕夜左會肚餓,係食甜品之前都要叫多個椰漿飯頂肚,呢個椰漿飯就冇咩特別,有d椰香但配菜既魚仔都幾好食。
最後叫左一個好似一座塔既甜品,配一個雲呢拿雪糕球,個塔其實係頭先果款鹹薄餅既麵糰拉出黎既,好薄好脆,裡面加左唔少糖,所以都幾甜,而且份量唔細,兩個人吃會有d吃力,我地三個人都只係剛剛好完成得到,雖然甜但真係幾好食,又香又脆,係今日既完美結局。

~By 鬆弛~

Le Monde Cafe
83 Foveaux Street, Surry Hills Sydney NSW Aus

Blue Mountains Australia
NSW Aus

Mohr Fish
202 Devonshire St, Surry Hills NSW Aus

Passionflower
Shop G12,Capitol Square/730-742 George St, Haymarket NSW Aus

Mamak (Haymarket)
15 Goulburn St Sydney NSW Aus

更多最新的飲食資訊在我的Facebook page,請給我一個’LIKE'吧!      

0 意見:

張貼留言