迷你.黑洞

Happiness Real only when shared.

[澳洲.悉尼] 澳洲新婚之旅(Day 4)


第四日一早就要離開布里斯班坐內陸機去悉尼去到機場坐澳航有自助check-indrop bag完全唔使經地勤真係都超方便,而且人唔多,成個過程10分鐘都唔駛
到左悉尼機場,坐火車出市區雖然只係短短十幾分鐘,但成人單程就已經要$15.4,本來櫃台果個阿姐介紹我地買weekly pass,可以包埋去藍山既火車同巴士,7日票收$60,當時我地聽到佢話去機場既火車都搭得,但到買果陣時先發現要包埋去機場車程既話,要加多大 約$16,計過之後覺得唔抵所以放棄。我地只係留三四日,而除非真係留六七日,否則未必有著數。
悉 尼住既係Y HOTEL HYDE PARK,近Museum站,地理位置算方便,基本上市內最熱鬧既地方都可以行得到去。酒店都幾乾淨,我地住既係double room,間房唔大,有張書檯,有雪櫃仔,有電視,張床都幾腍,隔離郁果陣會好覺。廁所就要同一層share,唔肯定呢度有無套房,訂個時冇留意。唔知係 咪住八樓同水壓有關,出既水時凍時熱,水壓又唔大,如果對於沖涼有要求既話,都係唔太建議住呢間,但的確係平,只係六百幾蚊一晚包早餐。早餐係light breakfast,有多士同麵包,另外仲有六種唔同既穀物早餐,有果汁同咖啡茶,如果想食豐富d可以加錢叫人煮。
 
晏晝去左Jamie Oliver開既Jamie's Italian吃意粉,意粉係自家即製既,綜合網上既意見,我地叫左一個mussel linguine,另外仲點左一個polenta chips,唔飲野的話應該係可以叫水的。



呢間餐廳唔大,但內裡用餐空間卻十分長,係香港咁細既地方,都未見過咁長條型既餐廳。 
我地就叫左罐San Pellegrino,呢罐野幾好飲,果味自然又唔過甜,後來係香港數字連鎖店都有入貨,不知幾開心香港都有得飲,不過成日斷貨。
 
意粉都唔錯,只係同平時食到既有少少唔同,粗身一0的,同埋硬身少少,個汁幾開胃,另外青口都好新鮮,至於廿幾蚊一碟值唔值就見人見智,我地純粹係去朝聖一下,不過香港都就快有佢既餐廳,唔使去外國。
 
Polenta chips好普通,係一d炸左個粟米粉條,加上芝士同香草碎,沒什麼特別,試左就算,食少d當留肚下一餐。
 
食完又要落格,係時候穿越大街小巷,周街影相同行下,市內都有唔少就地表演,幾好氣氛,當日天氣又唔太熱,十分寫意。
行到Sydney港灣附近,當然唔少得出名既大橋同歌劇院留倩影。當日天氣唔錯,所以影出黎既效果都好。
 
行番入市區,都發現Sydney除左發展,都保留左一d比較有特色及比較古老既建築物,似乎發展同保育都可取得平衡,希望香港係保育方便都可以做好d。
 
係外面行耐左,日間其實都有d熱,要做番d似香港人做既活動,就係行商場。呢個商場就算唔買野,都值得入黎睇下欣賞下。商場唔只外觀有特色,連裡面都有花心思去保留原貌,真係唔只得個殼似樣咁簡單。
去得商場就梗係要順便解決解決...
到四點左右去左Westfield Sydney商場,果度有間叫Max Brenner,專門係飲朱古力既,大約$5、$6一杯。
 
除左飲當然都有朱古力賣,而一杯朱古力飲品價錢唔平,不過幾好飲,有好香既朱古力味餘韻,似乎係悉尼幾出名,而個杯既做型都好特別,杯面係傾斜架。

晚餐就去Panackes on the Rock。朋友事前已經訂左位,如果七點去到基本上要等位,而根據朋友所講,悉尼咁多間分店,最好食既係Darling Harbour果間,The Rocks果間分店就開24小時。
呢度最好食既覺得唔係pancake,而係beef ribs。Pork ribs食得多,beef ribs印象中都未食過好似pork ribs咁燒法既。好既牛肉食得唔少,但呢個真係超好食,出黎既牛肉肉味濃郁,肥瘦均勻,嫩滑又多汁,好食到我地打算搵個時間再去一次,Beef ribs一份大約$25,以呢個質素黎講完全係超值,如果我戰鬥力好既話,我真心覺得一個人可以食到起碼一份。
另外仲點左一個Seafood crepe﹐但很普通可以不試。最後都要了一個strawberry pancakes,份量都幾多,兩個人未必吃得完,而朋友話就話叫the utlimate (薄身薄餅)會好食d。
晚 餐過後由Harbourside行去唐人街,行左只係十零分鐘,經過一間叫做Harry's Cafe de Wheel ,記得網上有好多人提過,係食熱狗同pie的,咁有緣份當然唔可以放過。熱狗非常巨型,最貴果個賣$6.3,有腸、有肉碎、有洋蔥又有雜豆,相當大堆頭, 不過整體味道只屬一般,朋友話多人去既原因係因為Wooloomooloo果邊有一間開24小時既,所以好多人去宵夜。
食完熱狗,都以為今日應該功德完滿,點知行經唐人街附近,見到中式糖水鮮芋仙,又俾佢引左埋去。結果睇睇下就坐低左,叫左豆腐花芋圓,豆腐花幾滑,芋圓都有咬口,係西人地方食到咁既水準算不錯,收貨有餘。

~By 鬆弛~

 Y Hotel Hyde Park

http://www.yhotel.com.au/content/hydepark.htm
179 Cleveland St Chippendale 2008 NSW Aus

Jamie's Italian

http://www.jamieoliver.com/italian/australia/home
107 Pitt St, Sydney NSW Aus

 Max Brenner Chocolate Bar

http://maxbrenner.com.au/
Westfield Sydney, level 6, Cnr Pitt St Mall and Market St Sydney NSW Aus

Pancakes On The Rocks
http://www.pancakesontherocks.com.au/
4 Hickson Rd, The Rocks NSW Aus

Harry's Cafe de Wheels
www.harryscafedewheels.com.au 
730/742 George St Haymarket NSWAus

鮮芋仙
13 Goulburn St Haymarket 2000 (Cnr of Goulburn St & Dixon St in China Town

更多最新的飲食資訊在我的Facebook page,請給我一個’LIKE'吧!
 預覽

0 意見:

張貼留言