迷你.黑洞

Happiness Real only when shared.

[食譜.甜品] 抹茶芝士蛋糕


其實這種免焗的芝士蛋糕我做過很多次,但都差不多有一年多沒做,因為通常最好之後都不能幾天內吃完,免得浪費還是不要自己做好了。今次破例是因為在活動中得到一小盒京都小山園的優質抹茶粉,就試試做一次抹茶芝士蛋糕吧。
材料:
~餅底6吋~
朱古力餅乾碎 100g(也可以用Oreo,只是家裡剛好有現成餅碎)
牛油 40g

~蛋糕餡~
忌廉芝士 250g
Whipping Cream 250ml
糖 60g
魚膠粉 15g
水 2湯匙
抹茶粉 1湯匙
青檸汁 3湯匙(通常都是用檸檬汁,不過家裡有青檸汁就試用,效果也不錯啊~)
1. 隔水將牛油溶化,然後加到餅乾碎之中。


2. 把牛油與餅乾碎充分攪拌,平均的鋪在模具之中,用羮背壓實,再放進雪櫃內備用。
3. Whipping Cream混合糖,再用打蛋器打發直至企身,即是忌廉拉起時會有尖角,切記不要過份打發,否則會變回水。
4. 把抹茶粉加到芝士忌廉之中,再稍為打發至幼滑,然後慢慢拌入打發好的忌廉。
5. 魚膠粉加入2湯匙水,隔水把魚膠粉煮溶,完全溶掉後再加入青檸汁,最後與剛才的芝士忌廉糊混合一起,利用打蛋器令全部材料充分拌好。
6. 把抹茶芝士糊倒進朱古力餅底中。
7. 放進雪櫃大概雪三個小時就可以了~
製成品的顏色很漂亮呢,味道也很滿意,有淡淡的抹茶味,但如果喜歡綠茶味再濃一點的話,我覺得可以加2湯匙抹茶粉,始終忌廉芝士味道較重,就算用上好的抹茶粉,也未必夠濃哦~

更多最新的飲食資訊在我的Facebook page,請給我一個’LIKE'吧!

13 意見:

你好,我想問第5點,將魚膠水搞拌要拌幾耐?順時針2-3下?謝謝你:)

 

要見到啲魚膠粉溶晒就可以

 

Can i use brown sugar instead of white sugar?

 

啡糖無白糖咁甜,可能要落返多少少,唔係驚唔夠甜

 

whipping cream係邊度買?

 
作者已經移除這則留言。
 

呢個食譜可以整到幾多磅嘅蛋糕?

 
作者已經移除這則留言。
 

我的是六吋蛋糕模,不太清楚實際磅數,目測大概是一磅左右

 

呢個食譜可以整到幾多磅嘅蛋糕?

 

如果唔用忌廉芝士得唔得

 

唔係咁好食甜嘢 可唔可以落少一半糖 會唔會發唔起

 

張貼留言